sobota, 23 listopada 2013

Firmy doceniają internet

Czy wiesz, że biznes internetowy jako jedyny praktycznie w całości oparł się negatywnemu wpływowi zmian na rynku i przetrwał kryzys bez najmniejszego uszczerbku? Mało tego, w ostatnich latach, gdy wszystkie branże zagotowywały wpadki, biznes w sieci miał wzrosty nawet po kilkanaście procent na rok. Co to dla nas, małych firm, które działają przede wszystkim na rynku lokalnym, może oznaczać? A tyle, że większą uwagę powinniśmy przywiązywać do obecności w sieci, aby zdobywać klientów.


Każdy początkujący przedsiębiorca boryka się ze zdobyciem klientów. Jest to proces długi, ponieważ jeszcze jest nieznany, nie ma wyrobionej pozytywnej opinii, a ludzie nie trafiają do niego z polecenia. Jak to można zmienić? Przede wszystkim trzeba zadbać o obecność w branżowych oraz w lokalnych katalogach stron i firm, takich jak segregator-stron.pl. Z doświadczenia wiem, że ludzie tam poszukują informacji. Jest to koszt bardzo niewielki, a zapytania o ofertę z pewnością zaczniecie dostawać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz