niedziela, 17 listopada 2013

Co można poprawić w stronie internetowej firmy?

Na pierwszy rzut oka wydaje się, że postawienie strony firmowej to żadna sztuka. Wystarczy znaleźć wykonawcę, bo niezależnie, czy chcemy zrobić stronę za pięćset złotych, czy za pięć tysięcy, to zawsze znajdzie się ktoś, kto ją wykona. A strona za pięćset złotych z wykorzystaniem darmowego systemu zarządzania treścią wcale nie musi być gorsza, niż strony profesjonalnych agencji, które wszystko zrobią od początku i które za swoją pracę liczą całkiem spore stawki.

Jednak nie wiem, jak wy, ale ja mam wrażenie, że strony firmowe w sieci są po prostu nieprzydatne dla osób, które poszukują usług i chcą się o nich dowiedzieć czegoś więcej. Często, gdy odwiedzam stronę (a sporo ich odwiedzam – taka praca, polegająca na kontakcie z innymi firmami), i przeglądam jej zawartość, dochodzę do wniosku, że nie wiem wiele więcej, niż wiedziałem wcześniej, zanim przeczytałem jej zawartość. Na swoim blogu będę pisał co nieco na temat tego, jak powinny wyglądać strony firmowe, ponieważ w mojej opinii sporo na nich powinno być zmienione. Pierwsza garść porad już wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz